AEG T9DEN98BC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG T9DEN98BC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lin 25-01-2024

goed

Geschreven voor: AEG T9DEN98BC

Goede wasdroger die bij ons ongeveer elke dag draait en het nu al 3 jaar volhoudt. Gekocht omdat het een energiezuinige en vooral GROTE machine is. Fijn als de hele 9kg was zo over kan in de droger. Hij is niet echt supersnel, maar dat verwacht ik ook niet van een warmtepompdroger. Energiebesparing vind ik belangrijker dan snelheid.
Nadeel is dat de condensorfilter langzaam dichtslibt met pluisjes. De ribben op dit element zijn scherp en fijntjes en ik heb echt geen idee hoe ik dit schoon moet gaan krijgen. Mijn vorige AEG had een soort afzuigstand waarbij ik de tuinsproeier op de condensor kon zetten terwijl ik de afvoerpomp liet lopen maar ik heb nog niet uitgezocht of dat met deze ook lukt.

Pluspunten

• grote capaciteit
  • betrouwbaar

Minpunten

• condensor slibt langzaam dicht
  • tiptoets 'aan' reageert slecht